Marketing BootCamp
Cilj marketinškega programa za hardware podjetja je zagotoviti praktične nasvete in orodja za optimizacijo marketinga, prodajnih procesov ter poslovne strategije. Poseben poudarek bo na reševanju ključnih izzivov, s katerimi se soočajo ustanovitelji in njihove manjše ekipe, ter zagotavljanje strukture za nadaljnjo rast in razvoj.
Delavnice in svetovanje bodo prilagojena vsaki ekipi glede na njihove potrebe. Tako bodo delavnice bolj relevantne in osredotočene. Vsaka delavnica bo obsegala:
- Skupinsko predavanje: Kratka teoretična osnova na specifično temo, ki ji sledi praktična vaja.
- Individualno svetovanje: Svetovanje glede specifičnih vprašanj vsakega podjetja (primeri iz prakse, diskusija o ključnih metrikah).
- Domače naloge
PREDPRIPRAVA PRED PRVO DELAVNICO
Pred prvo delavnico bo Matic izvedel podrobno analizo vsakega startup podjetja na podlagi javno dostopnih informacij (spletna stran, LinkedIn, objave v medijih) in po potrebi zaprosil za dodatne podatke. Cilj te priprave je dobiti osnovno sliko o njihovem produktu, poslovnem modelu, kupcih in trenutni tržni situaciji.
Izvedel bo tudi individualne spoznavne pogovore z ustanovitelji vsakega podjetja. V vsakem intervjuju bo poiskal odgovore na ključna vprašanja o njihovih trenutnih strategijah, metrikah, procesih ter dolgoročnih ciljih.
8. OKTOBER; 8.00 – 16.00, Katapult Trbovlje
– Sanja Zepan Pompe: Bullseye metoda
Marketing delavnica temelji na knjigi Traction in “Bullseye metodi” avtorja Gabriela Weinberga, ki je usmerjena v hitro pridobivanje rasti za podjetja. Udeleženci bodo spoznali, kako izmed 19 različnih marketinških kanalov izbrati tiste, ki najbolj učinkovito prinašajo nove stranke v vsaki fazi podjetja. Delavnica bo praktično usmerjena, z uporabo Bullseye metode, ki omogoča testiranje in iterativno iskanje najboljših marketinških kanalov za vaš produkt. Cilj je oblikovati osredotočeno in definirano marketinško strategijo, ki bo vodila k trajnostni rasti podjetja.
DOMAČA NALOGA
-Matic Užmah: Delavnica I
Delavnico bo Matic prilagodil ekipam na podlagi individualnih spoznavnih razgovorov, osredotočena pa bo na naslednja področja:
Marketing: Analiza trenutnih marketinških strategij, določitev ciljnih segmentov, optimizacija marketinških kanalov (digitalni marketing, socialni mediji, inbound/outbound marketing).
Prodajni procesi: Pregled trenutnega prodajnega lijaka, določitev ključnih točk za izboljšanje prodajnih ciklov, uporaba prodajnih orodij (CRM sistemi, avtomatizacija prodajnih procesov).
Poslovni modeli in strategija
DOMAČA NALOGA
9. – 11. OKTOBER INDIVIDUALNO SVETOVANJE
Svetovanje glede specifičnih vprašanj vsakega podjetja (primeri iz prakse, diskusija o ključnih metrikah).
15. OKTOBER, 8.00 – 16.00, Katapult Trbovlje
– Mitja Ličar: “Edge marketing” v Dewesoftu:
Kako Dewesoft spreminja kreativne ideje v izjemno uspešne kampanje? Kdor pozna Dewesoft, ve, da so njihove kampanje mojstrovina vizualne dovršenosti in vsebinske inovativnosti, odmevne po vsem svetu med inženirji, prodajnimi ekipami in strankami, in hkrati izjemno privlačne tudi za “laike”, ki jih ujamemo na LinkedInu ali pa na Gony Pony na Vršiču.
Na tem seminarju nas bo Mitja popeljal skozi edinstveno Dewesoftovo marketinško zgodbo, od oblikovanja tehničnih katalogov z dušo do drzne kampanje za 7-letno garancijo “Sh*t Breaks” ter “topšit” kontejnerja za razstavni prostor v Stuttgartu.
-Matic Užmah: Delavnica II
Delavnica bo prilagojena ekipam glede na njihove potrebe npr:
Kako optimizirati prodajni lijak za hardware startupe
Učinkovito targetiranje kupcev na B2B trgih
Merjenje uspešnosti marketinških kampanj
Uvajanje CRM sistemov za avtomatizacijo procesov
Ekipa Katapult Media: marketinški projekti za startupe
primeri najbolj zanimivih zgodb: foto ter video produkcija, videokreative, kampanje na družbenih omrežij in ustvarjanje grafičnih podob. Od ideje do izvedbe do impacta.
Več o dogodku preberite tukaj.
Prijavite se lahko preko PRIJAVNICE.