SALES BOOTCAMP – Kako doseči stranke in prodati
Imate odlično rešitev, pa jo tako zelo težko prodate. Pošiljate ponudbe, dobite mogoče kak odgovor, potem pa tišina. Vaša rešitev je vsem strankam všeč, naroči pa je ne nihče. Poskušate sodelovati z velikimi in ključnimi strankami, pa vas malo stisne, ker ne poznate njihove igre. Se vam zdi, da prodajate najboljše do sedaj, ko pa preračunate finančno, pa še vedno ni dovolj dobro? Se najdete v kateri od teh situacij?
Udeležite se Sales Bootcampa, kjer se boste s pomočjo vrhunskih in izkušenih prodajnikov spopadli z zgornjimi izzivi. Naučili se boste, kako s pravimi strategijami in orodji dosegati svoje prodajne cilje in preoblikovati prodajo v motor rasti vašega podjetja. Predvsem pa boste dobili zelo hands-on vpogled v prodajo, kak trik in pogled iz obeh strani – Peter in Marko sta namreč že bila v vlogi tako kupca kot tudi odločevalca. Pa seveda prodajalca.
Ta program je popoln za vas, če:
Imate inovativno B2B rešitev (produkt ali storitev).
Ste startup z vsaj eno polno zaposleno osebo.
Vaše podjetje deluje manj kot 5 let.
Želite okrepiti vaše prodajne veščine.
Kdaj se dobimo?
12.10.2024 in 19.10.2024 (obakrat med 9. in 18. uro) se srečamo v živo na LUI, kjer bomo skupaj poglabljali znanje skozi dinamična predavanja, interaktivne delavnice in praktične primere. Ob tem pa se boste imeli priložnost povezovati z drugimi podjetniki, izmenjavati ideje in ustvarjati nova poslovna partnerstva.
Vmesni teden boste izkoristili za pripravo svoje lastne prodajne zgodbe, ki jo boste na drugem srečanju predstavili in prejeli dragocene povratne informacije za nadaljnji razvoj.
Kaj boste pridobili?
Razumeli boste, zakaj je prodaja ključna za uspeh podjetja ter kako organizirati in spremljati prodajni proces.
Naučili se boste definirati vrednost svoje ponudbe ter prepoznati idealno stranko in persono (kupec, influencer, gatekeeper…).
Razumeli boste, kako se spopasti s konkurenco.
Prepoznali boste, kako vaš poslovni model vpliva na prodajo, vključno s cenovno strukturo in izbiro prodajnih kanalov (direktno, partnerji itd.).
Naučili se boste, kje in kako pridobiti kontakte, bodisi preko online kanalov, dogodkov, priporočil ali drugih pristopov.
Pridobili boste veščine za predstavitev prodajnih zgodb za različne ciljne skupine.
Razumeli boste celotno kupčevo prodajno pot, vključno s skrbjo za bodoče stranke in ohranjanjem obstoječih (negovanje strank).
Spoznali boste ključne prakse pri pripravi ponudb in sledenju (follow-up), kot tudi izogibanje napakam (npr. ghosting).
Seznanili se boste z orodji za spremljanje prodaje, vključno s CRM sistemi.
Program je zasnovan praktično, novo pridobljeno znanje boste lahko takoj implementirali v svoje prodajne napore. Ta pridni boste po dveh srečanjih domov odšli s konkretnimi idejami, kaj boste spremenili na naslednjih sestankih 😊
Več o dogodku preberite TUKAJ.
Prijavite zbirajo preko te povezave.